Matkailuyrityksen toiminnan perusedellytys on olla esillä internetissä!

0
Samalla tavalla kuin kaikkien muidenkin yritysten ja toimialojen kohdalla ollaan matkailualallakin edelleen tilanteessa, jota ei tahdota tai haluta ymmärtää nykypäivän jutuksi.
Odotellaan ja siirretään tuonnemmaksi, luullaan ja toivotaan, että vara vanhassa on parempi.
Ilmoitus sanomalehteen ja käyntikortti mahdollisen asiakkaan käteen ei vain ole ollut aikoihin oikea tapa toimia.
Internet on nykyaikaa. Tiedon hakemisen välineenä se on ylivertainen kaikkiin muihin medioihin, ja se on ainoa media jonka käyttäjämäärät ovat jatkuvassa kasvussa.

Myös matkailupalvelujen markkinointi ja myynti siirtyvät nopeassa tahdissa internettiin ja muihin sähköisiin viestimiin. Asiakkaat odottavat reaaliaikaisten palvelujen varausmahdollisuutta, ja sosiaalinen media markkinointiviestinnässä nousee entistäkin suurempaan asemaan.

Etelä-Pohjanmaan matkailuparlamentia vietettiin tiistaina Kuortaneella

Tilaisuuden luennoitsija toimitusjohtaja Kirsi Mikkola herätteli ja ravisteli reilua sataa eteläpohjalaista matkailualan ihmistä, kertomalla internetin mahdollisuuksista ja hyödyistä kunkin liiketoimintaan.

– Jos yritystä ei löydy verkosta, sen olemassaolokin on kyseenalaista, laukoi Mikkola

Ensin on matkailuyrityksessä saatava sähköisen viestinnän perusasiat kuntoon, jotta palveluja voi tilata netistä.

Kyky-beach 19

JÄTÄ KOMMENTTI